Home made protein szelet

 Kókuszos protein szeletek

> 60 gr Iso Whey mandulás fehérje 
> 30 gr kókuszliszt  
> 30 gr kókuszreszelék     
> szükség szerint növényi tej (amennyit felvesz, én kókusztejet használok)  
> ízlés szerint édesítő 
 
Egyszerűen mérjük ki az első három száraz hozzávalót és keverjük össze jó alaposan. Én ez után szoktam hozzáadni az édesítőszert, utána pedig lassan adagolom hozzá a tejet. 
Ha nagyon ragacsos masszát kapnál, ne aggódj. Óvatosan adagold ki és forgasd bele a megmaradt kókuszreszelékbe. Majd tedd a fagyasztóba, amíg megdermed.
Díszítésnek esetleg csurgass a tetejére pár csík olvasztott étcsokoládét.  
 
 Tápanyagtartalom az általam felhasznált alapanyagokkal, négy adagra osztva:
1 szelet: 3,65 g szénhidrát, 14,05 g fehérje, 5,5g zsír
 
 

> 140 g Iso Whey mandulás kókuszos fehérje
> 80 g 100%-os mogyoróvaj (én egy GymBeam  terméket használok hozzá)
> 25 g kókuszreszelék
> 90 g kókuszliszt
> 150 ml víz

Az elkészítés itt is hasonló, mint az első variációnál. Nálam ez annyiban különbözik, hogy nem használok hozzá édesítőszert, de nyilván nem tilos hozzátenni. 

Tápanyagtartalom az általam felhasznált alapanyagokkal, hat adagra osztva:
1 szelet: 6,61 g szénhidrát, 25,73 g fehérje, 10,5g zsír




Csokis vörös áfonyás protein szelet

80g barna rizscsíra fehérjepor (én egy Szafi terméket használok)
75g kókuszzsír
100g 70%os étcsokoládé
100g puffasztott barna rizs
60g aszalt vörös áfonya
100ml rizstej

A fehérjeport keverd el a tejben csomómentesre, majd öntsd egy turmixgépbe a vörös áfonyával és a kókuszzsírral együtt. A puffasztott rizst öntsd egy keverőtálba, add hozzá az étcsokoládét (apróra zúzott vagy olvasztott formában), majd öntsd hozzá a proteines, áfonyás masszát. Jó alaposan keverd meg a masszát, majd tedd egy sütőpapírral bélelt tepsibe, amit aztán hagysz pihenni a hűtőben.

Tápanyagtartalom az általam felhasznált alapanyagokkal, 10 adagra osztva:
1 szelet: 17,55 g szénhidrát, 8,37 g fehérje, 12,31 g zsír
 
 
 
 

Gyümölcsös-vaníliás protein szelet

> 90g vaníliás fehérje
> 70g kókuszliszt
> tetszőlegesen választott bogyós gyümölcs (én áfonyával és málnával szoktam édesíteni)

Az elkészítés itt sem nagy fejtörés. Keverd össze a fehérjét a liszttel majd add hozzá a választott gyümölcsöt. A gyümölcs mennyisége és nedvességének eltérése miatt, lehet kicsit több szárazanyagra lesz szükséged. De ez ne legyen akadály. Nekem 4 adag szokott kijönni, de ha te soknak vagy kevésnek találod, akkor variáld a szeletek méretét. Ha megvagy a formázással, helyezd a hűtőbe és várd míg tökéletesre dermed.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések